Nog maar een weekje... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Evelien Visser - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Evelien Visser - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

19 Januari 2009 | Nederland, Delft

Dag lieve allemaal,

Over een klein weekje is het dan zover: maandag vertrek ik voor zes maanden naar the big apple! Voor degene die het niet weten: ik ga daar stage lopen bij een architectenbureau en natuurlijk genieten van de stad.
Nu ik alle saaie bureaucratische dingen geregeld heb krijg ik er ontzettend veel zin in en mag van mij het avontuur beginnen. Het uitzwaaien op het vliegveld zal nog even zwaar worden, maar ik denk dat de tijd in New York om zal vliegen.
Ik zal via deze site proberen om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik ga beleven. Voor nu kan ik alleen nog maar zeggen: Tot in september of misschien eerder als jullie langskomen!!

Dikke kus,

Evelien

  • 19 Januari 2009 - 12:17

    Danielle:

    Hoi Evelien,
    Heel veel succes en plezier op dit avontuur!Ik ben benieuwd naar jouw verhalen en foto's, leuk dat we mee kunnen genieten.

    groet!
    Danielle

  • 19 Januari 2009 - 12:30

    Vera:

    Heeej nichtje!

    Super vet joh dat je naar amerika gaat!
    Ben zelf net terug van wintersport.. zou ook echt graag ns een half jaar weg gaan :)
    Als ik je niet meer zie heel veel plezier en ik ga je site checken! :)

    Liefs,
    Vera

  • 19 Januari 2009 - 12:36

    Anemoon:

    fijn dat je deze site hebt, super.

    liefs, Anemoon

  • 19 Januari 2009 - 12:48

    Nicole En Tijm:

    lieve eef,
    t is weer even geleden dat we contact hebben gehad, maar ik ga je berichten op deze site op de voet volgen en voorlezen aan tijm.
    ik wens je heel veel plezier en ben ook lichtelijk jaloers op je hoor!!!!
    dikke kussen van nicole en natuurlijk merijn en tijm

  • 19 Januari 2009 - 14:02

    Floor:

    Hee Evelien!

    Leuk dat ik je zo kan blijven volgen! En mijn plan om je in NY te bezoeken is nog steeds heel serieus!! Dus we'll keep in touch!!!

    x

    ps. succes met afscheid nemen!

  • 19 Januari 2009 - 17:41

    Jessica:

    Heej schat!

    Ik ben bang dat het New York moet worden voor onze eerst volgende date ;) Geen probleem denk ik zo... Nou ik ga je volgen op internet ennee ik verwacht natuurlijk wel een leuk kaartje af en toe vanuit New York, the city of the 4 girls! :d hihi...
    Geniet er lekker van en wel blijven schrijven he!

    Dikke kus!

  • 19 Januari 2009 - 20:01

    Eva Jesmiatka:

    Eefje!

    Daar ga je dan bijna richting The Big Apple!! Nou geniet nog even van je laatste daagjes in ons kleine landje. Ik ga misschien vanmiddag m'n ticket boeken voor spring break. Ik denk eraan om zaterdag 7 maart naar jou toe te komen en dan die zaterdag daarna weer terug te vliegen naar Nashville...Succes met afscheid nemen maar dat kom vast wel allemaal goed. Ennem...zodra je je amerikaanse phone hebt moet je maar even je nummer doorgeven (A) De mijne is al in werking!

    Dikke kus

  • 21 Januari 2009 - 17:05

    Lin:

    alvast een dikke knuffel van mij en schapie! superleuk dat je der was vandaag en we gaan nog even babbelen voordat we weer opspliten, gezellige groep vriendinnen zijn we ook.. allemaal weg.. grmbl ;) x!

  • 24 Januari 2009 - 16:14

    Reindert:

    Hee Evelien!

    Een onwijs mooie tijd toegewenst! Goede reis maandag en succes met werken en doorbreken daar ;-) hou ons op de hoogte.

    groetjes

  • 26 Januari 2009 - 15:25

    Reinier:

    Heej eefie,

    ondanks dat ik je heel erg ga missen vind ik het wel echt heel vet dat je naar NY gaat! Have fun en ik zie je daar! Groetjes aan Jasper! x

  • 27 Januari 2009 - 05:08

    Papa En Mama:

    Hoi lieve Eef,

    Nu ben je dan echt weg. We zullen je missen, dat wisten we natuurlijk al lang, maar op het moment dat je langs de douane ging was het dan echt zo ver.We zijn erg trots op je. Geniet van je tijd daar en houd ons maar op de hoogte.

    Liefs en kus,
    papa en mama

  • 28 Januari 2009 - 17:23

    Sander:

    hoi
    is het er leuk?
    ik twijfel nog steeds of ik naar amerika wil gaan.
    ik weet het niet.
    ik denk wel dat het er erg leuk is.

    groetjes sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2009

Family has arrived

15 Juni 2009

Foto's

02 Juni 2009

The City

22 Maart 2009

Cocktails, cops and lots of fun

11 Februari 2009

Living the New Yorker life
Evelien

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 14869

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 26 Augustus 2009

The west of the US

26 Januari 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: